Case

Fun Fact

Nieuwe videocontent op basis van succesvolle videocampagnes

Skillset

Short content, advertising, socials, advies

Quote

Toffe videocontent opgenomen in Seoul

SPeel video
blog-tips-voor-draaidag-videomarketing-make-and-move
blog-tips-voor-advertentie-video-videomarketing-make-and-move

Werkwijze

  • Inventarisatie

    Een goede voorbereiding is het halve werk. Daarom brengen we uitgebreid de wensen en de context in kaart.

  • Creatieve brainstorm

    Na een goede nachtrust en een stevig ontbijt zijn we klaar voor een creatieve sessie waar geen idee te gek is.

  • Videomarketing strategie

    De creatieve ideeën stemmen we perfect af met de kernwaarden en communicatiestijl van het bedrijf.

  • Pre Productie

    De plannen worden verder vormgegeven door het maken van scripts, scenario's en draaiboeken.

  • Productie

    Van plan naar werkelijkheid; we bouwen we de animatie van A tot Z en draaien de videofilms.

  • Post productie

    Tijd voor de puntjes op de 'i'. Denk aan sounddesign, logo-animaties en andere fraaie details om de films aan te kleden.

  • Oplevering

    Onder het genot van een smakelijk verrassing is het tijd voor de première van de video's. Proost, op een mooie samenwerking!

  • Reels

    Afgestemd op heldere marketingdoelstellingen vanuit URBN22

    22
  • Volgers

    Via het URBN22 Instagram account in slechts zes maanden tijd.

    702
  • Weergaven

    Via diverse online platformen zoals Instagram en de website.

    32644
URBN22 logo Make & Move

Make & Move heeft voor onze lanceercampagne in Seoul toffe videocontent voor onze website en socials gecreëerd. Ze wisten onze briefing perfect om te zetten in een unieke videostijl die erg goed aansluit bij ons merk. De professionaliteit en creativiteit van Make & Move hebben ons zeker positief verrast. We kijken uit naar een langdurige samenwerking met nog meer te gekke video’s!