Case
Fun Fact
Nieuwe videocontent op basis van succesvolle videocampagnes
Skillset
Short content, advertising, socials, advies
Quote
Toffe videocontent opgenomen in Seoul
Werkwijze
Inventarisatie
Een goede voorbereiding is het halve werk. Daarom brengen we uitgebreid de wensen en de context in kaart.
Creatieve brainstorm
Na een goede nachtrust en een stevig ontbijt zijn we klaar voor een creatieve sessie waar geen idee te gek is.
Videomarketing strategie
De creatieve ideeën stemmen we perfect af met de kernwaarden en communicatiestijl van het bedrijf.
Pre Productie
De plannen worden verder vormgegeven door het maken van scripts, scenario's en draaiboeken.
Productie
Van plan naar werkelijkheid; we bouwen we de animatie van A tot Z en draaien de videofilms.
Post productie
Tijd voor de puntjes op de 'i'. Denk aan sounddesign, logo-animaties en andere fraaie details om de films aan te kleden.
Oplevering
Onder het genot van een smakelijk verrassing is het tijd voor de première van de video's. Proost, op een mooie samenwerking!
- 22
Reels
Afgestemd op heldere marketingdoelstellingen vanuit URBN22
- 702
Volgers
Via het URBN22 Instagram account in slechts zes maanden tijd.
- 32644
Weergaven
Via diverse online platformen zoals Instagram en de website.
Make & Move heeft voor onze lanceercampagne in Seoul toffe videocontent voor onze website en socials gecreëerd. Ze wisten onze briefing perfect om te zetten in een unieke videostijl die erg goed aansluit bij ons merk. De professionaliteit en creativiteit van Make & Move hebben ons zeker positief verrast. We kijken uit naar een langdurige samenwerking met nog meer te gekke video’s!